Ahmen hur bra är du själv?!?!?!

Tjenamorsch!

Ja, här sitter jag och kliar mig i ögat in real action.
Ja, här sitter då jag... och stör mig lite. Stör mig på grannhusen som inte har plockat ner sina julstjärnor än.
Hur upptagna får man vara?!?!?! VA?!?!?

VA?!?!?!


BARA UNDRAR!!!!!!


...

Och så kommer jag hem, alltid samma visa varje dag efter jobbet. Jag är trött, slänger i mig lite mat och låter diskberget byggas till en mastordont storlek. Och då kan man fråga mig samma sak:

HUR UPPTAGEN FÅR MAN VA?!?!?!?!

Så jag tar tillbaka min vrede
och omvandlar den tanken till att de faktiskt tycker det är mysigt med lite stjärnglans i vardagen.




19.

Kommentarer
Postat av: alice

Var på citygross idag. Såg knappt någonting. Jag är liksom döendes sjuk. Såg dig inte häller , pga. min dåliga syn.. hm... Duu.. Ehh ... Hmm... varför är det siffror efter dina inlägg?

2011-02-27 @ 19:38:45
URL: http://alicefiona.blogg.se/
Postat av: alice

åh. Så mysigt. Att få vänta... det gör det hela till någonting mycket mer speciellt.

2011-02-27 @ 20:41:13
URL: http://alicefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0