Ack o ve, sommarminné

Goderafton både herre och fru. Ja båda två! hejhej!

Nu har jag suttit med tandblekningen i två timmar. Jag vågar inte säga om jag kan se ett resultat redan eller om det är en synvilla. Kan dock säga att jag kämpa för fullt med att hålla munnen stängd ordentligt och hålla salivet i munnen och inte på kinderna. Eller på tröjan. Eller på hakan. Eller på den som står under mig.

HA! HAA   HAA!  HA! ...ha.

Det var ju roligt. Jag som inte är lång, alls!
Ingen kan ju stå under mig. ToSiGt hihihi FniSs.


Nej hörrni. Jag måste försöka sova nu. Jag ska jobba imorgon.
Men innan dess vill jag bara nämna en liten notis om det jag håller kärt.
Ponnys. JAAJAAAA jag vet. Hästsnack är inte världens roligaste grej för er som inte tycker om bestarna.
Men jag vill bara säga att inget slår en lång ridtur barbacka på sommaren i karlshamns skogar vid långasjön.
Inget slår heller känslan av att ens kön är totalt sönderköttat efter 2 timmar utan sadel.
Ni borde prova!

Godnatt!




35.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0