Fula mintkyssar

Nu har jag precis gjort mintkyssar för första gången i mitt liv.
Jag har jättesvårt att erkänna att jag inte är bra på saker, för jag tror på att övning och envishet ger färdighet, så logiskt sett kan alla allting. Men....

JAG.KAN.INTE.BAKA.

Varför blir det aldrig bra?!?!?!?!!?!?!??!!!!!

Känner inte alls att intresset existerar för vad universums mörka materia verkligen är, eller varför vi finns. VARFÖR KAN JAG INTE BAKA?!?!?!?!

De blev goda och jag har redan ätit 3 stycken. De 3 finaste. De fula (innan jag lärde mig tekniken..............) lät jag vara kvar.

Jo men så att..... Det fanns fina. lovar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Linda, dina mintkyssar är jättefina:) Smakprov imorgon kanske???

2011-12-12 @ 19:25:31
Postat av: Linda

Haha tack :) Kanske det kanske :) Vem undrar?

2011-12-12 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0