Tacksam för lite lyckoönskan

Nu får ni förbereda er på lite mer frånvaro.
Idag har inte varit dagen med bäst besked i livet, om man säger så.
Men det behöver heller inte förstöra något. Snarare stärka!
Men ett dåligt besked är alltid ett dåligt besked och det drar ner humöret lite.

På tv är det en film där en yatch blir krossad av en bergspets som ploppar rakt upp ur havet. Familjen hänger och dänger lite överallt. DÄR snackar vi problem.

Såna problem har ju inte jag. ÄN.
Jag äger ingen båt. ÄN.

Hur som helst. Jag håller tummarna för att det här ordnar sig, och gör det inte det så får jag börja en ny epok i livet helt enkelt. Även om jag inte riktigt vill det just nu.

Jag är tacksam som har Viktor här. Han kliar mig på ryggen, kramar mig hårt och länge, visar roliga klipp med mysteriet på greveholm, den snea versionen, och erbjuder till och med mig att välja fim ikväll.
Jag kommer aldrig att lämna honom. Inte ens för 239458749 miljoner.



Kommentarer
Postat av: Louise

<3

2011-12-31 @ 00:21:23
URL: http://isans.devote.se
Postat av: Åsa

Linda, allt kommer att ordna sig till det bästa, stannar du inte kvar på CG som kommer du att få ett nytt jobb med nya utmaningar, men jag hoppas givetvis att du stannar kvar hos oss, la familia du vet??

2011-12-31 @ 20:43:02
Postat av: Sofia

Tänker på dig.

2012-01-03 @ 17:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0