Munderade granen

Nu har vi köpt ljus och klätt granen.
Hade jag fått bestämma hade vi endast haft vita/silver kulor och inget mer.
Eller nej förresten, för då hade vi inte kunnat ha kulorna som är på bilden längst ner.
De har jag haft sen jag var liten.

Vår första julgran. Ett litet steg för oss, ett stort steg för mänskligheten!!

Nu ska jag och Vickan ha fredagsmys. Men innan dess måste jag berätta något enastående och helt fantastiskt. Det var som att se en zebra födas i den vildaste savann i Afrika.

Igår när jag och Viktor väntade i post-kön halkade en man på ett bananskal.
SÅNT HÄNDER BARA PÅ FILM!

Så jag kan väl skriva in statist på mitt CV nu.



Kommentarer
Postat av: Åsa

Granen blev jättefin, ni är jätteduktiga.

2011-12-16 @ 23:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0