Meet my meatballs

Just nu står jag och steker PERFEKTA köttbullar.
PERFEKTA köttbullar.
Har aldrig lagt ner min själ i att få dom så runda som jag gjort idag. Och aldrig haft i så många ingredienser.
Spontant så känner jag att ingen får kalla dessa skapelser för endast köttbullar. PERFEKTA köttbullar skall de säga.
Lite som kungen, som man måste tillitala ers majestät innan tilltalesnamn.

-får jag be om en perfekt köttbulle
ska de säga, julegästerna! Annars blir det pinsamt för då kan man tro att de ber till något annat bah' sådär mitt i maten.
HA!

Tänk, nu är det två dagar kvar till julafton. och EN dag kvar tills min älskade saknade gullemyssyster och hennes mysegosigamyspojkvän kommer hit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0