Hjälp mig tyda min dröm

Två nätter i rad har jag drömt väldigt vålsamma drömmar.

Natt 1.
Jag befinner mig i ett hus med flera människor. Det knackar på dörren och en man tränger sig in. Han sticker en stor kniv i tjeje som öppnad sen går han runt och sprider skräck och hugger folk.
Jag är inne i ett rum med en dubbelsäng. Jag lägger mig på sängen o tänker här är jag trygg, kanske ska sova lite. Men jag börjar inse att jag inte alls är trygg, allt är på riktigt och jag måste gömma mig. Jag gömmer mig under sängen och inväntar honom. Då tänker jag att det måste vara såhär många utsatta kvinnor i krigsdrabbade länder i Afrika känner sig om nätterna. Han kommer och mördar mig också.

Natt 2.
Jag ÄR en mörkhyad kvinna från Afrika som går ute på stan en kväll. Då blir jag omringad av ett gäng bekanta vita män som ska misshandla mig och våldta mig. Har aldrig varit så rädd.

Så, VAD BETYDER DETTA?!?!

Jag har några teorier:
1. Jag måste se fler karatekid filmer och lära mig några grepp
2. Jag ska hitta ett bättre gömställe
3. Jag och Viktor behöver adoptera ett barn från ett krigsdrabbat land för att jag ska sluta drömma
4. Någon drogar mig innan jag somnar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0