vad händer?!?

Min syster kom hit igår. Viktor hade fått ett recept från en av styckarna på jobbet som vi gjorde igår.
Det blev väldigt bra! Visst ser det gott ut?

Egentligen skulle vi gå upp tidigt för att åka till Malmö. Men Louise sover fortfarande.
Hon blev jättesur när jag gav henne den allra mysigaste slänga-mig-över-henne-och-gapa-godmorgon.
Nu har det gått en hel timme och jag har ätit frukost och kollat på rachael rays tråkiga program.
Hon bjöd in en make up artist. En gammal farbror med alldeles för stylade ögonbryn som försökte sälja sitt alldeles magiska puder som han gjort SJÄLV.....

Klockan blev äntligen 10. Tiden då sjunde himlen börjar.
SKA börja.
Men där är inte sjunde himlen. Där är Grey's anathomy.
Mitt andra favoritprogram men då kan ju inte avbryta mitt i säsongen av SH?!?!?!!?!

Känner mig vilsen i själen.
Vågar inte lita på televisionen längre.

:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0