Hos mig

MoRs!

Nu är det väl på tiden att ni får se små snuttar från hemmet.
Och då passar det ju bra att min systemkamera kom tidigare än beräknat!

Ta på er intressemössorna och kika på dåra.

Eller nej vänta. Innan ni gör det...

Viktor har precis upptäckt systemkamerans fantastiska värld.
V: får jag fota dig?
L: ja det kan du väl
V: Hehehehe! Kolla! Man ser ditt hår i ansiktet med den här zoomen!!

TACK FÖR DEN EGOBOOSTEN VIKTOR!!!

Nu sitter han och fotar upp i sin egen näsa för att se alla hår på närmare håll.
Kul med människor som vet hur man roar sig själva.

Nej hörrni. Nu ska jag fortsätta se film med Viktor och våra två kompisar på väggen. Bärfisen och harkranken.

HEJDÅ!


Innan jul ska jag och Viktor köpa en större säng...

En liten bit av vår trädgård. Som ni ser har vi köpt trädgårdstjänster från kungahuset.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Linda Linda och åter Linda, vart har du alla vackra dalahästar någonstans?

2011-08-25 @ 23:28:19
Postat av: linda

söta ugglor!!

2011-08-26 @ 19:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0