Kräftskiva





Igår bidrog 7 jättebra personer i en jättebra kräftskiva hemma hos oss!
Förrutom lite dålig förberedelse gällande städning av lägenheten innan alla gäster skulle komma så var det en ultimat kräftskiva. Vilka bra människor det finns!
Det känns väldigt lyxigt att kunna sitta ute i trädgården med partytält.

Känner mig fortfarande glad för att det var så kul igår.

Sitter just nu framför tvn och försöker intressera mig för något sevärt.
Jag har två alternativ om jag inte vill kolla på dokusåpor:
1. dokumentär: forskningen om den perfekta vattenstrålen
2. Fakta om P diddys jetmotor-limousine

Åh. Kul! Vad ska jag välja??????!!!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!?

Kommentarer
Postat av: sofie

hoppas ni hade en fin, mysig kräftskiva!! Vi kanske kan hitta på något allihopa nån dag sen!!!

2011-08-14 @ 20:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0