Karlshamn, något nytt för vissa

Hejhejhejhejhej!!!!!

NU har jag tagit mig tid att lägga in lite bilder och filat på några fantastiska gudaberättelser!
Nu kör vi!
Jag börjar med den mest otippade storyn.
Jag och katten Gos-Kenneth, Gos-Johnny eller Gos-löken (mjuk katt många namn) har alltid haft en connection mellan oss.
En katt som tills i helgen blev så till sig av allt klappande att han tog sig en tugga på min arma arm... HAAAHAHAH hajjar ni, arma? ARM!
-KÄFT LINDA!
-Ok.
Jag tog med Viktor till Karlshamn för att visa lite kulturarv och naturupplevelser, så som vitsippor, hav och fiskmåsar. Sånt som Viktor inte sett förrut, för han bor i Lund.
En allert mamma, Louise med sin låtsas nickodemus och Viktor på sina 2 meter.
SÅNT HÄR HAR VI INTE I SKÅNE!!
Nämen, är det inte en tiger mitt ute i blekinges friska skogar???
Tur att man har pushat på brännan lite innan sommarn!!!
Det är festligt i fästningen. Hehe  HEhehhee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0