Phu, vilken tur vi människor har!

VADUP BRÖDER!

Jag är mitt uppe i flyttkaoset. Imorgon flyttar jag in i min nya preliminära lägenhet och allt ska vara nerpackat tills dess. Så det är DÄRFÖR jag inte skriver så ofta. Det är absolut inte Viktors fel. NEJ! nej nej.

Annars då?

Dagens gangster. Det måste ju vara jag?
Mina nya brillZ som jag ska ha i sommar. Kanske matcha med ett par snygga grillZ i guld och en såndär fin sjalett man kan ha knuten lite BuSiGt och fRäCkT kring halsen. Perfekt att bara slänga över ansiktet när man ska göra ett rån eller bara skjuta lite på grannarna. Ve och fasa, så PRAKTISKT!!

Nu ska jag fortsätta packa. Fast innan dess. En liten livsuppskattande tanke:

TÄNK sådan tur vi har vi människor. Om vi sväljer en peng eller en vigselring, så kommer den alltid att komma ut den naturliga vägen. MEN, tänk då en Gädda som har en jättestor mun som lätt sväljer en eller till och med flera pengar och vigselringar. Och tänk då vad jobbigt, de som inte har någon stor analöppning alls! Pengen kommer ju vara kvar för alltid.

":("

Nu känner i alla fall JAG att jag är tacksam för att jag är människa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0