Jag har gjort mig ett kap

Tjoflöjt,
Här ligger jag, på övervåningen hemma hos Viktor och gnäller.
Jag har PMS.
Det är synd om mig ikväll för den horribla anledningen att jag konstant vill ha något att tugga på vid dessa perioder.
Som en morot, choklad, en hamster, en macka eller varför inte en dammig bommullströja direkt från golvet. Allt som går att tugga på är godkänt!
På några röda sprang Viktor ner och gör nu mackor och varm choklad till mig.
Allt med ett hjärta av guld.
Jag ska göra samma sak för honom när han har PMS.
Hehe. Oops. Han får ju inte PMS.
Tji fick han!
OJOJOJ vad bra han är min Vickan. Jag ska presentera honom snart i veckan.
Godnatt mina snusmumrikar.

Kommentarer
Postat av: Max

Jävlar vad du verkar ha tämjt honom :<

2011-04-21 @ 16:19:46
Postat av: Linda

Äh, det är bara ytligt. sen brände han mig med den varma chokladen o slängde mackorna i ansiktet på mig.

2011-04-22 @ 07:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0