Lasse tar över




Tjenamors!!

Det här är då Lars-Olof. Kallas Lasse. Han ska ta över min blogg och skriva om det han tycker om.
Som svartvita filmer och vad han gjorde när han var liten som var så mycket bättre då. Lasse är ingenjör och tycker att en  riktig manchester kostym är fräsigt! Lasse gillar inte så mycket, däremot gillar han mustiga mustascher och torra kakor som suger upp allt saliv från köttlarna.

Visst ska det bli roligt att läsa om Lars-Olof i framtiden?


Nääääääääääääää. Gick ni på'ren lätta?
HA!

HA HA HA!

Ni gick rakt i fällan!


Smack och jag har er i mitt nät!!


Ok. det är bra nu. Till en annan sak. Om Hitler hade vart homosexuell tror jag att han hade sett ut något liknande Lars-Olof. Mustaschen, ett vitt dam-linne, bh-band?! Blonda slingor men ett par skarpa bågar som uttrycker hans personlighet! Skarp kille!


Kommentarer
Postat av: Lynn

Hahaha! Vilken bild! Sådär kan jag också få för mig att göra. Har målat mig helt blå i hela ansiktet en gång.. såg ut som en utomjording eller något!

Hej förresten!:)

Ja jag fick leta lite men tillslut fann jag dig!Tack tack! Jag har bakat vartenda en:)

Vilken jäkla snygg header du har!:)

2010-09-09 @ 20:01:26
URL: http://lella.blogg.se/
Postat av: heggsson

Försöker du påminna om en viss mellanstadielärare? läskigt med musch och heta lars-olof ^^

2010-09-15 @ 20:51:20
Postat av: Linda

HAHA! Gud. Det hade jag inte i tankarna. Vi är ju ganska lika! Fattas bara den där lilla kammen i bakfickan :)

2010-09-15 @ 20:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0