T.r.e.v.l.i.g.t

H e J!

Idag har jag bara träffat en massa trevliga människor!


Jag listar upp dom.
1. Två tjejer som läser somliga av kurserna jag läser
2. Kvinnan på biblioteket som sa att jag var hjärtlig välkommen
3. Chefen för ett företag jag lämnade mitt CV till nyligen
4. Två damer i en matbutik som tog hand om mitt CV. De skulle hälsa cheferna att jag var väldigt trevlig!

HA!


aaaaaaaaaaah. det känns bra.

Nu ska jag bara sitta här, med fingertopparna mot varandra och invänta ett och annat jobbsamtal.
Varsågoda. Ni kan börja ringa.............................................NU!

När jag skrev ut mina CV:n idag la jag märke till att jag hade tre grova särskrivningar. I en mening hade jag råkat skriva samma ord efter varandra fyra gånger........... Hur kan jag inte ha märkt det?!

Nu är felet rättat och stavningen = fullkomoligt korrekt Svenska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0