Klappande hovar är musik

Av alla hästar som finns är islandshästen den mesta hästen. Har ni inte ridit islandshästar innan -gör det!
Idag har vi töltat igenom olika terränger och galopperat i uppförsbackar. Dock var min häst söligast (näst efter Simons) men det gjorde inte så mycket. Jag trodde aldrig Simon skulle vara duktig. Men det var han! Han satt kvar i både galopp och tölt. Nu hoppas jag på att vi ska köpa häst i framtiden.

Hade jag fått göra om den här dagen hade jag gjort det! Tack älskade du för världens roligaste födelsedagspresent!


Kommentarer
Postat av: a

Roligt med hästar, Muuuu lixom

2010-09-26 @ 20:56:06
Postat av: simon

Kanske inte ser ut så på bilden...:P men det var väldigt roligt idag älskling! :)

2010-09-26 @ 23:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0