Kanintänder

Nu sitter jag och kollar på Idol och äter på en morot. Hade Simon vart här nu så hade han legat dubbelvikt på golvet. Det roligaste han vet är när jag äter på en morot.. Jag har, som ni säkert sätt, ganska stora framtänder. Kombinerar man mina kanintänder med ett klassiskt kaningodis ser det kul ut. Tycker Simon i alla fall.

Men nu är han iväg och gymmar, så tji för honom.

Vet inte om ni tycker det är lika roligt. Tror nog ingen tycker det är lika roligt faktiskt.


Är jag den enda som skalar moroten till det innersta och sen äter upp det?

Kommentarer
Postat av: Lynn

Precis! Det gör alltid lite roligare!:)Haha, ja det kan man lätt säga att jag var! Har tyvärr aldrig sett dom uppträda.. har inte ens förstått vad dom gör?

Ja och jag kan säga att de bakverk jag gjort i headern ändå absolut inte är mina finaste.. det är faktisk bilder från 3:an på gymnasiet. En hel del av bakelserna på bilderna hade jag i mitt projektarbete då! Nu har jag dock ändrat mitt projektarbete igen och kommer att skriva om rökning:)

Jo, haha. Och vissa är verkligen sjukt duktiga på photoshop! Du t.ex!:) Jag förstår ingenting..haha.

Tröjorna jag köpte är från Cubus:)

2010-09-10 @ 10:08:31
URL: http://lella.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag gör så också! Men om någon ser mig tror dom jag är dum i huvet för att jag äter mina morötter så:(

Och ännu värre är om man suttit och kämpat med att bara få stängen i mitten och sen kommer det en och biter av den :O OH NO!

2010-09-17 @ 13:46:41
URL: http://malinsofielindblom.blogg.se/
Postat av: jennie

hahahaha jag äter alltid morötter så, plus att jag doppar dom i vatten! det blir mkt godare då :)

2010-09-21 @ 15:52:26
URL: http://jenniestillnert.blogg.se/
Postat av: emelie

haha, så gör jag oxå! :D

2010-09-21 @ 16:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0