Jag är gravid

Detta kommer nog som en nyhet för de flesta.. Men jag är på smällen. Har inte skrivit något innan för vill ha lite mage på bilderna. Jag är i 4e månaden nu och jag längtar så mycket!!! Simon är såklart pappan.

Om det blir en flicka ska hon heta Stella.
Blir det en pojke ska han heta Stellan eller Mattis.

Eventuellt. Har ni några namnförslag??



Hehe.. heheheh. HEEHEHE

HA!

Gick ni på den lätta?

Jag är inte ett dugg gravid. Jag har magknipet från helvetet. Ibland när jag ätit för mycket choklad så svullnar min mage upp och blir lika hård och runt som en liten gravidmage.

Jag väntar gärna lite till. Men inte för länge, för barn är det finaste som kan hända i livet.

Gällande namnen.. DE ÄR INGET SKÄMT! Kom ihåg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0