Im in da house!

TJABBAH!

Här sitter jag och utökar min hjärnkapacitet.
Jag pluggar på min Engelska B kurs. Som jag nämt innan är den kursen ett måste om man vill bli lärare. Och det är ju högt uppe på min vill-bli-lista.

Ja, här sitter jag, osminkad iförd hiphop mundering och bara myser i min luva. Ibland gör jag lite tecken för att uttrycka min coolhet för alla som tittar på. Ibland tänkte jag lite på min idol snoop dog och undrar vad han hittar på en dag som den här. Ibland skriver jag lite rapplåtar som den här:

Yo Simon yo! aha!
This is a song 'bout a piece of boy called Simon
Yeah!
Aha!
Whadup you little sweetiepie dawg!
PEACE!

Jag kallar den "min kärleksförklaring till Simon"


HAHA. Cool hiphopare jag är då. Med intersport tröja.


Nog om mig. Nu måste jag göra klart mina uppgifter!


PEACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0