IKEA en dag som den här

Dessa fina lådor från ikea byggde jag ihop härom dagen.   ....utan nytta! Jag har inte hittat en endaste pytteliten sak att lägga i dom. Eller jo. Tre par solglasögon.

Har ni några tips på vad man kan lägga i lådorna?

På tal om IKEA så ska jag, Simon och Elias åka dit idag när de slutat.

ÅH, hoppas att det är mulet när vi åker dit!!! Eller nej, hoppas det regnar!!!!!!!!
Ska kolla klart.se

Fan.

Malmö är den enda stad med skinande sol.........


Jag tycker det är pricken över i:et att åka till IKEA en regnig dag. De gånger jag åkt till IKEA när det regnat har de av någon anledning spelat låten Another day in paradise med Phil Collins inne i varuhuset. VARJE GÅNG.

Jag tolkar det som en raggning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0