Hyllan biträde har flyttat in

Efter många svordomar, ingen hjälp och min egna karlakraft har jag byggt ihop den här hyllan vi köpte på
IKEA igår. Mina fingrar är så sköra nu så det gör nästan lite ont att skriva, om jag känner efter ordentligt.
Som ni märker så är jag lite svag för färgen vit..

Igår började jag bygga lite smått på hyllan vilket är ganska typiskt mig. -Iver. Simon satt vid datorn.. Eftersom jag var ganska trött och halva min hjärna sov så satt jag i fel pluggar, de som var för stora. Jag förstod inte varför de inte passade så jag tog fram MR (MC) Hammer och slog in pluggarna, så trät sprack.. Men jag har gömt skavankerna på undersidan istället.

Jag ska nog lägga mig och vila en stund nu............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0