Hej jag lanar

HEJHEJ!

Här sitter jag och lanar. Spelar lite. Spelar lite wow. Vill ni spela med mig heter jag mohawk_mrsL.






HA! Gick ni på den lätte!

Om någon skulle fråga mig om spelet world of warcraft...worldcraft? wowcraft? äh.
Ja ni ser.

Det enda jag kan, det är vetskapen att man kan heala. Jag vet inte hur man gör eller vad det är. Jag vet bara att man KAN heala, om man vill.



Egentligen sitter jag i vårt arbetsrum och väntar på att mina herrar ska komma hem från sina skolor. Jag har till och med städat och diskat upp deras disk. Är jag inte en god husmor så säg!

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: ja det tror jag också! :) jättefin blogg du har! gillade verkligen motivet med dig och zebran i headern! ;)

2010-09-01 @ 22:42:13
URL: http://ettmammahjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0