Hästar vs golf

Igår åkte vi till Karlshamn för att mamma och co bjöd på kräftskiva. De hade planerat både lag och lekar där en av lekarna var att putta i en golfboll med en liten golfklubba i en golfhållare, eller vad de heter. Jag träffade två av tre slag och kände mammas lyckliga vibrationer "LINDAA, du är solklar till att spela golf!! SIIIMOON tjata på Linda att börja spela!!!!"

Både mamma och Simon spelar, därför har de en pakt.

Jag känner mig som en förbrytare. OM jag skulle börja spela golf strider jag mot det jag verkligen älskar att göra mest. Trycka in näsan i hästpäls och mocka skit.

Ha! "OM jag skulle börja spela.."

Kommer aldrig hända!

När jag får ner bollen i hålet handlar det endast om tur med vindarna, inget annat.

Söndagen den 26 september har Simon bokat en tur på islandshästar i Skåne. Om allt går enligt mina beräkningar kommer hans nuvarande golfklubbor omvandlas till "dåvarande" och bytas ut mot hjälm och spö!



Jag och min golfbag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0