Första segern!

Vilken lycka! Igår fick jag svar från CSN att jag får ta lån! Från att ha ansökt i juni har jag klarat mig med få slantar. Jag är så tacksam över att Simon ställt upp och betalat hyra och extra mat under den här tiden!
Jag har inte kunnat köpa mycket under dessa månder, och idag, för att fira och motivera mig själv köpte jag bland annat halsbandet och linnet ni kan se nedan.

HA! Nu vettni. Nu kan jag äntligen köpa marabou- eller fazerchoklad istället för nettos 4.90 kr choklad. Allt med gott samvete! Jag kan köpa pålägg i sharkdisken och kanske lyxa till det med en västerbotten ost då och då. Om det nu är gott. Det var den första ostsorten som ploppade upp när jag tänkte på ost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0