Er livscoach



Här sitter jag och skriver lite. Jag skriver lite om det jag tycker om. För det här är min blogg.
Lite om sånt jag tycker är viktigt. Om sånt jag tror ni kan ta lärdom av. Växa som människor av.
Sen lägger jag upp lite bilder ibland, lite bilder på sånt som jag tror kan väcka era kulturella sidor, stimulera era konstnärliga sinnen, osv.

Det är mitt jobb. Mitt ideella jobb.

Därför lägger jag upp den här. För att lägga fram budskapet att klippa tånaglarna!
Gör man inte det får man nageltrång.



Iförd min sköna träningströja som används till icke-träningssyften sitter jag och håller om min mobil med omsorg. Laddaren har flippat ur och den laddar inte ordentligt. Den piper vart eftersom och jag får dra ur och stoppa i sladden igen.

Kommentarer
Postat av: Tova

Låter ju som en härlig mix och ambition för bloggen! Lite konstnärlig stimulans råder det ju inte direkt överflöd av i bloggvärlden :)



(Tack förresten för kommentaren, och roligt att du kikade in hos mig!)

2010-09-23 @ 21:44:36
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0