En hälsning till Ana Gina OM hon tittar in

Jag är så godhjärtad. Jag är så snäll. Jag är en bra medmänniska och behöver extra stor reserverad plats under julgranen i år! I nästan varenda blogg jag läser försöker jag lämna något positivt för att förhoppningsvis kunna sprida lite glädje. Till varenda människa jag möter försöker jag ge något positivt, som att prata lite extra med tjejen i kassan eller önska butiksbiträden en bra dag. Okej, bara om jag pratat med dom då och inte bara leta upp någon och "hejhej ha en bra dag hejdå" och sen gå därifrån och upprepa samma mening till kompanjonen. Bara sprida lite medmänsklighet liksom.

Igår tittade jag in på en av Sveriges roligaste bloggar och all positiv respons spred sig i min kropp o bara skulle ut. Precis som när Sune bara MÅSTE klappa när syster Anna sjunger så fint i kyrkan i Sunes jul, om nu minns? Precis som att händerna drar sig mot varandra och det går inte att hindra.

Hur som helst. Denna bilden är i syfte till henne OM hon tittar in. Bara för att visa att jag också kan bli en hårig man med turban. Tyvärr kunde inte den bästa bilden laddas upp där jag ser ut som en demonstrerande arab med kortklipps skägg.


Kommentarer
Postat av: a

Vilka stonefaces!, och då menar jag inte efter stening.8-) utan bara hårda.... som sten.

2010-09-27 @ 18:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0