En god middag och en "häftig" pryl




Här sitter jag. Lika oskyldig och livlös som ni är vana att se mig.

..........

Ikväll har jag och Simon blivit bjudna på makaronipudding av Elias. Idag blir första dagen då han inte sover hos oss den här veckan. Det känns nästan lite tomt. Det har vart roligt med lite liv och rörelse i lägenheten!

Nu sitter jag här, mätt och belåten och lite rapig. Rapar "jag älskar dig" till Simon. Sen knäpper jag en kall och kollar på sportrepriser.

Det är kärlek!


Hehe, nä. Tosigt! Jag tycker ju inte om sport heller!



Innan jag kryper till kojs vill jag viser er en sak.



Iiihihihihihih. HAR NI SETT PÅ MAKEN? Världens minsta häftapparat!
Jag kanske ska börja med att ha "dagens arbetsrumspryl" att visa varje dag?
JAAA, men det vill ni väl se? Va?

Lugnt. Fixa're!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0