Black eyebrow girl


Hej Hörrni! Har ni märkt något nytt med mig?

Nu då?????

JAA, men visst! Jag har ju färgat mina bryn!
Det är dock aningen mörkare än vad som är lämpat till mina färger, men jag gör alltid så, för om ett par dagar lägger sig färgen och blir perfekt! Så i några dagar till kan jag se ut som muppen Bert.

Hej på er och välkomna hit! Här sitter jag och myser i min mysdress. Jag har aldrig ägt en mysdress innan med matchande byxor dessutom. Nu använder jag den minst en gång om dagen. När man sitter ner bildas en extra mage.

Jag kan göra det till max tre valkar!

Nu måste jag återgå till att plugga småföretagande B

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah jag dör

2010-09-19 @ 15:13:29
Postat av: Jennifer

HAHAHAHA!!! Första bilden! Dör.

2010-09-21 @ 22:07:08
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0