arbetsrumsprylsgrej och diverse läckerheter

Nytt linne och nya byxor. Ni får ursäkta röran bakom. Arbetsrummet är inte i sitt vackraste skick ännu. Vi har fortfarande ouppackade lådor... I veckan ska vi åka till IKEA och köpa en bokhylla till sovrummet och kanske en bättre förvaringshylla till detta rummet också. Om ni undrar så vet jag inte hur man sätter igång självutlösar'n på camen. Jag har letat igenom varenda liten knapp och inte funnit det jag sökt. Vet ni kanske hur man gör? Annars får vi alla dras med min långa arm!


Nämen oj, hihihihi, vad knasigt! Vilken knasmajken hon är den där va!


Tänkte ta en "dagens arbetsrumsgrej".
Jag vet ju hur ni längtat! Så många nätter som ni legat sömnlösa på lilla kuddisen och undrad vad som verklinge finns där i mitt arbetsrum.

Här är en sak som jag inte står för. Det är Simons växter...... Jag tycker inte om växter.
Och växter tycker inte om mig. Det är inte det att växter är fult. Tvärt om. Det gäller bara att hitta de där fina växterna. Simon gillar de där med långa gröna spröt och tentackler som garanterat har onda aningar! Hade han fått bestämma hade vi säkert sovit i varsit palmblad också... Nåväl. Han får faktiskt också bestämma. Jag är inte alltid en tyrann. Han har valt att avvisa en av mina ljusstakar som är JÄTTEFIN!

                                                                     HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0