Allt

Jag har huvudvärk!

Så jag tänker sammanfatta allt från himmel och jord sen lägga mig en stund.

Idag började min huvudvärk på mattelektionen. Det som jag tycker är roligast! Jag fick chansen att säga till läraren hur bra han är, Lennart! Han borde vinna ett bästa-lärare-nobel-pris och få en oscar! Han blev glad och skulle suga åt sig mitt beröm.

Det roligaste jag vet just nu är att ge komplimanger!

Huvudvärken höll i sig till egnelska b. Fick black out första gången jag skulle prata med det släppte sen. Bredvid mig satt en äkta britt som pratade flytande engelska såklart. Det var mysigt att lyssna på.

Har börjat med en dum ovana. Att tänka på äckliga saker när jag ska äta.
Öppnade kylen imorse för att äta frukost. Såg ett ägg och tänkte på hur det hade vart att knäcka det och äta det rått med sked. Åt bara en macka imorse..

Jag är omringad av trevliga tjejer. Trevliga tjejer i skolan och en trevlig tjej på fika för en stund sen i Lund.

Nu behöver jag tömma mitt huvud. För det är överfullt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0