90-talets hetaste frisyrer

Nu ska jag demonstrera de frisyrer jag tycktre var finast under 90-talet!
Sen ska jag visa de frisyrer min mamma tyckte var fina under 90-talet..


Skolfotoklassikern. Hög toffs med långa smala slingor längst fram delad på en mittbena! FRÄSCHT!!


En frisyr utan smala långa slingor går ju bara inte!! Spice Girls Emma var min idol!

DETTA TYCKTE DÅ MIN MAMMA!

När jag var 6 år såg mitt skolfoto ut såhär. Exakt! Jag hatade toffsen, mamma älskade den!
Den klär inte ens mitt ansikte..

Diademet.. Dödens diadem! ALLA andra var så söta i sina diadem. Utom jag.. Jag menar, kolla då! Behöver jag säga mer?


När jag får barn kommer jag nog göra likadant som min mamma. Min son ska ha pottfrilla bara för han kommer bli så SÖT i det! Barn har ju sina egna små skönhetsuppfattningar. Efter att jag tog på min mjukisbyxor på huvudet och helt seriöst trodde att det såg ut som två långa flätor brydde sig mamma nog inte om vad jag tyckte var fint eller inte.

Kommentarer
Postat av: Eppe

HAHA, fan va kul när du bjuder på dej! :D Fick mej att skratta lite fint så här mitt i natten. Jag hade förövrigt de breda slingorna + två flätor. Och innan dess sidotofs eller den vackra luggtofsen som även min mamma gillade!

2010-09-29 @ 23:07:02
Postat av: Linda

Åh, tack! :D Vad roligt att kunna glädja någon ute i cybervärlden! Åh, du måste varit en riktig puma! Erkänn att det var blicken också, på skolfotot där man tittade upp istället för kameran? :D Alltså, toffsen.. skönt ändå att inte känna sig ensam!

2010-09-30 @ 10:30:18
URL: http://lindanixon.blogg.se/
Postat av: Tia

Jag satt och pratade med en kund på jobbet när jag slog upp din blogg. Jag brast ut i tokgarv när jag läste det där om mjukisbyxorna på huvudet. Jag gjorde själv exakt likadant när jag var liten :D



Tack för ett gott skratt.

2011-08-04 @ 11:16:47
URL: http://kristinafransson83.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0