Tre ben

Godmorgon!

Jag sitter och finakammar blockets kattannonser.
Jag och S har länge pratat om att skaffa katt. Vi skulle börja leta efter hans Kemitenta. Och nu är det efter hans kemitenta!!

I varje annons är katterna söta.
Svarta, svartvita, grårandiga, sköldpardsmönstrade, oranga etc etc.
Alla är sockersöta med sina nyfikna små blickar.

Men.

MEN.

Så kommer jag till en annons som sticker ut från de andra små charmtrollen.
-Den trebente katten!

Han har tre ben stackarn!! Nu bara MÅSTE ju jag ta hand om honom!!


Det kommer inte sluta med en katt säger jag bara.. Vårt hem kommer vara översvämmat med katter om jag ska ha ett finger med i spelet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0