T&E

Fler bilder på Tottzor och Elzor.


Kommentarer
Postat av: malin

Klart jag läser allt:) tycker att du skriver jättebra och roligt :D

Jag målar om en lägenhet till min mormors kompis. Lite svartjobb, höhö aldrig fel!

2010-10-30 @ 16:57:01
URL: http://malinsofielindblom.blogg.se/
Postat av: malin

Tack :)Jag fastnadeför väskan direkt alltså. Det v loppis i bellevueparken (stavade jag rätt?) ah skit samma. Där va det mycket folk och jag skulle som sagt inte ha något men det va ju så billigt. Väskan och maskinen trodde jag skulle gå på betydligt mer men det vart bälligt! :D som hittat.

2010-10-30 @ 18:49:51
URL: http://malinsofielindblom.blogg.se/
Postat av: P

Lade märke till att den ene katten vatt enögd! Har varit med om detta med "min" katt en gång! Har denna katten fått någon diagnos på hur detta gick till. Alltså om det var medfött eller om det har varit någon typ av cat-fight? :)

Ha det bra på er båda!

/P

2010-10-30 @ 23:14:17
Postat av: Linda

Hej Patrik! Vad roligt att du tittar in! Hur har du det uppe i Småland?? Turligt nog har Tottie två ögon, det är bara så olyckligt att hon har en inflamation i/runt ögat som gör att hon inte alltid vill ha ögat öppet. Förmodligen gör det ont och är ansträngande att se på det. Jag tror det har att göra med att hon har cat-fightats lite och såret hat blivit inflamerat. Hon bodde hos en tant med 9 katter innan där det finns stor risk att hamna i bråk med någon :P Hade din katt inget öga från födseln?



Tack detsamma! Simon hälsar!

2010-10-31 @ 09:59:09
URL: http://lindanixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0