Snart kommer dom



Snart kommer dom, dom små liven. Jag hade ljugit om jag sa att det bara kändes bra. För det känns helt tvärt om! Men ofta när jag känner en negativ känsla brukar det innebära motsatsen. Tex när man skriver ett prov och tänker "det här kommer jag få ett fett IG på" och så får man inte det.

Vår handläggare ringde för en timme sedan och skulle precis hämta katterna i Malmö. Vi får både klösbräda, låda, mat och sand till.

Undra hur de ser ut?!?!?!


Önska mig lycka till nu!


FÖRRESTEN. Har ni erfarenheter kring katter (gärna fler än en katt) och tips att dela med er av, gör gärna det! Jag hade blivit jätteglad! Tack!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så himla söta katter. Har aldrig tänkt på att man kan ha ett "katthem" hemma. Du gör verkligen en bra sak, det heter kanske god gärning? (ursäkta om det är felstavat) Men iaf det jag vill komma till är att jag har en katt och ibland kräver hon mycket uppmärksamhet.. men vad ska jag säg hon är lite bortskämd (A) men mitt tips är, mycket kärlek och busa och lek mycket om dom gillar det :)och självklart mys :) lycka till! :)

2010-10-21 @ 20:00:58
URL: http://malinsofielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0