Saker jag gjorde som 7 åring

Igår tittade jag i min gamla minneslåda med allt ifrån teckningar till foton. Så jag tänkte dela med mig av det roligaste.


"Fiffi" var min hamster och "Jipad" betyder Geopard...

Den första sagan som jag minns att jag gjorde. Handlade omen hare som ville flyga och så hittade han bråte, eller såklart, träbitar och en korg och tyg som han snabbt sydde till en luftballong.


HAHA! HAHAHAH! "jag fick i mig något skit på en bar"!! vadfan? Det var jag och Kerstin som skrev denna saga ihop i första klass. Medans Kerstin skrev det mesta av innehållet, som den här sidan, så var jag den som var väldigt noga med att få med så mycket guld och silver i sagan....Därav alla silverhårbanden.

Mimmi Pigg och Kajsa Anka som jag ritade i första klass. Efter jag ritade de här fick jag rita ett X antal fler som många i klassen ville måla för de tyckte dom var så fina. He he hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså hahahahahaahahahahahah en gräj till fiffi

2010-10-06 @ 22:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0