Mycket att göra, tuta och köra

Hej igen!

Ska jag berätta vad jag hinner med att göra?

-INGENTING!

Det är stökigt överallt. Vi hinner inte organisera upp det heller.
Kylskåpet är snart tomt. Vi hinner inte handla.
Min mage kurrar. Hinner inte laga riktig mat (har levt på mackor)

Simon pluggar från tidig morgon till kväll och jag likaså. Ingen av oss hinner.
Idag började jag ännu en ny kurs, Svenska C, som ska vara klart i december.
Jag känner mig både jättestressad och samtidigt jätteglad.

Glad för jag varit på en så trevlig anställningsintervju idag på morgonen och hoppas och ber till alla Gudar att jag får jobbet!

Håll tummarna med mig är ni snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0