Kiss me, im red(igt) hot

Jag ÄLSKAR röda läppar! Kanske lite sent ute att använda rött läppstift men jag har bara ägt ett gammalt sådan som luktar tanthem och smakar rutten rouge. Jag suger hellre mitt eget blod och smetar på läpparna än att smeta på mitt gamla läppstift.

Alla uttryck blir så mycket roligare med läppstift!


Namen, Karl-Alfred...stoppa in den där i gökboet där den hör hemma!
TILLEXEMPEL.

Eller för att förstärka min snällhet. Kom hem till mig och jag bjuder på bullar och saft och massor av kramar!

Eller också väldigt kyssvänliga. Nästan oemotståndlig på hångelbarometern!
En fet mustig kyss som både är stenhård och mättande till er läsare!

Nu ska jag och Simon möta upp Adam och Linnea för att kolla på bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0