Jag tror att jag fått jobb?

Alldeles nyss fick jag ett samtal med okänt nummer.
I luren hör jag en glad Mikael som frågar om jag fortfarande är intresserad av att jobba hos honom på City Gross.
-Ja, hemskt gärna!
Du är välkommen hit på måndag kl 11.00 på möte.

Jag antar att jag fick jobb i varje fall?
Det återstår att se på måndag.

Om ni bara visste vad jag kämpat för att få ett extrajobb som det här som kan leda till mer jobb.
Att få ett jobb utan kontakter idag är svårt. Skitsvårt! De flesta i min omkrets har fått jobb genom kontakter.
Jag har säkerligen skickat in flera hundra CV:n genom åren utan respons.

Men så en dag för två månader sedan fick jag en idé om hur jag skulle utveckla mitt CV och få det att synas på ett proffessionellt sätt utan att klistra på en massa glitter och självlysande klistermärken för att synas.

Och det verkade ju fungera?

Jag sitter här och är helt skakis. Jag trodde aldrig att den möjligheten skulle komma!
Nu hoppas jag bara att allt stämmer.

Vilken lycka!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja jag har ansökt så jag väntar på att det ska hända något :) att någon familj vil ha mig så jag vet ite vart jag kommer hamna men i USA någonstans. Bara att få komma till usa är helt galet. fatta stort :D



Åh grattis till ditt kanske jobb men jag tror du får det, annars säger man väl inte så? Han vill väl inte visa dig vad du gick miste om liksom xD Så grattis :D håller alla tummar för dig.

2010-10-06 @ 14:55:49
URL: http://malinsofielindblom.blogg.se/
Postat av: Myggan

Håller alla tummar och tår! <3

2010-10-06 @ 19:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0