Fosterkatterna kommer imorgon

Imorgon kommer våra fosterkatter. Vi ska som sagt bli katthem. Det är ett syskonpar under ett år.
Jag vet ingenting om dom. Jag vet att de är rumsrena, alltså kan de inte vara för vilda, men jag vet att de inte har någonstasn att bo. Där ska vi rycka in.

Det som är mest spännande är att inte veta. Vad har de för färger? Hur ser de ut? Hur är deras personligheter? Hur kommer vår lilla framtid ihop se ut?

Det är nästan som att få barn.
Blir det en tjej eller kille som ploppar ut? Hur ser den ut? etc.

Ja.. är det en honor eller hanar? eller är det en av varje?
Det vet jag inte heller.

Det är viktigt med en bra start i början på en ny relation.
Tänkte att de hade vart glada om de fick en varsin sånhär:



Blir dom nog glada! Kisarna va!


Helt seriöst. När ska man använda de där? Ska man klä på katten dräkten och sen låta den springa runt och undra vad det är den har på kroppen och "hehe, titta nu, titta va skojigt det ser ut när han inte vet vad det är. hihihihi titta nu, så söt han é, ojojojooj, skojigt!" Vad är det för typ av underhållning? Låter lite väl mycket som djurplågeri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0