Första arbetsdagen

Nu är första arbetsdagen över.
AAAAAHAHA förstår ni hur underbart det känns att säga "arbetsdag"??

Dagen har vart jätterolig! Alla har varit så hjälpsamma och trevliga. Till och med kunderna! Två kunder önskade mig lycka till, en hoppades jag skulle få jobba där mer, och en annan berömde mig och tyckte det gick bra, speciellt för att vara första dagen.

Kul bara att mina inslagningar av fiskarna såg ut som antingen blombuketter eller ett ihopskrynklat jättepapper...

Jag jobbar som sagt i fiskscharken. Jag har fått lära mig en hel del idag. Te x hur man flår en fisk, tar ut inälvor med fingrarna (vilket var skitäckligt) och olika filé-knep.

Imorgon väntar en ny arbetsdag.


Vilket dagboksnilägg det här blev.


En sån här har jag sprätt upp idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0