En spökig natt

Varken jag eller Simon har sovit gott inatt. Anledningen kan bero på att vi ägnade mycket tid åt att berömma Elsa (som är den enda som vågar komma ut) när hon vågade gå utanför badrummet. Tillsist vågade hon gå runt i lägenheten helt själv.

Det är så roligt att hon kommer när man visslar, som en liten hund.

När vi la oss i sängen för att kolla på film trippar båda katterna in. Efter filmen var slut var vi väldigt trötta och somnande.. nästan. Katterna har mjaoat det högsta de kunnat och sprungit maraton under sängen, ut i vardagsrummet och in i sovrummet igen. Hela. Natten.

Ingen av oss orkar hålla ögonen öppa särskilt länge idag.


Nog om katter. Mer om mat.

Idag lagade jag vegetarisk lasagne. Visst kan man inte tro att det är vegetariskt om man inte är insatt i veg-mat?
Jag var vegetarian i ett år och levde i princip på Quorn, som är köttersättaren. Det är mycket godare än köttfärs!


Och så fick jag med Simon på ett hörn.

Kommentarer
Postat av: malin

Hihi, hon framstår som en tjock katt på bild men egentligen är hon typ smal xD Grattis till att katterna lämnat buren och badrummet (Y) haha

2010-10-23 @ 16:33:33
URL: http://malinsofielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0