En puma på savannen


Tänkte visa hur snygg jag ser ut på jobbet! (fin toalett)
ALLA kallar mig puman. ALLA.

......

Om det ändå vore så väl.
Jag har i varje fall en riktig kocktröja med små fina svarta knappar.
Det är ju faktiskt större delen av det jag kommer göra, att laga mat.
Igår lagade vi flera olika sorters fiskbiffar. Allt från chilibiffar, italienska- och -grekiska bollar samt laxbiffar med mejram och timjan. Sen får jag inte glömma lyxbåtarna och bomberna (som ser jäkligt goda ut).

När jag kom hem lagade jag mig något exklusivt. Eftersom jag kan!
-Stekt korv med spaghetti och ketchup.


Förresten. Om man får ta och skryta lite såhär på eftermiddagen.
Igår fick jag beröm från mina jättehärliga kollegor i fiskköket. De hade pratat med chefen och sagt att de tyckte jag var duktig, och då hade han sagt att jag verkade vara en sån trevlig tjej och att intervjun gick så bra för att jag var så lugn och trevlig...

HAHAHAH. jag, lugn!?

Jag var allt annat än lugn, innåt sett. 
Jag fick slänga min tröja i tvätten efter intervjun för jag var så svettig av nervositet. hehehe.
Men de fina orden värmde. Kanske får slänga det jag har på mig nu i tvätten också, efrersom jag blir så varm.
Hehe, hajar ni? Varm!

Ok. Torrt skämt.


Jag är otroligt tacksam för det här jobbet som både lyckas vara roligt, varierande och utvecklande samtidigt som jag har jättetrevliga arbetskamrater och chefer.
Jag ska alltid handla på Citygross!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0