En perfekt prästfamilj!


Godmorgon!

Jag har precis kollat på min favoritserie, Seventh Heaven.
Inget går upp mot en perfekt prästfamilj och deras kriser som de löser så perfekt!

Hur som haver.

På tisdag har jag prov i geometri och pluggar matte konstant, vilket känns roligt!
Något som inte känns roligt är att jag inte mår bra. Jag har stressat och pluggat så mycket att min kropp börjar säga ifrån mer och mer. I förrgår började min mage krångla. Idag är det hjärnan.
Jag ser konstigt och suddigt. Det är som om min syn laggar. Om jag kollar från ena sidan till den andra hoppar ögonen. Tänk på hur det ser ut när ni spelar datorspel på en seg dator. Så ser jag!

Vill ni se världens roligaste och finaste bild förresten?

Hehehe... hehehehehe.

Simon i ridhjälm. Jag älskar hans blick här. Obekväm men samtidigt nöjd över situationen.
Jag hoppas han fastnade för ridningen så vi kan ha häst i framtiden. Han var faktiskt väldigt duktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0