Elsa kryper ut för första gånger

Första videon jag lägger upp. Spännande va?!!?

Tottie och Elsa har legat under badkaret sen tidigt imorse. De har varken ätit eller druckit på många timmar. Jag la mig ner på golvet och började kalla på dom med alla röster jag har på lager. När inget hjälpte visslade jag till och då ploppade ett huvud ut. Det var Elsas.

Efter att ha visslat ett X antal gånger och klappat på hennes lilla huvud som hon stack fram och berömt henne med den ljusaste röst jag kunnat få fram hände det här:

(Var berädda på: 1, att jag hela tiden pratar med bebisröst. 2, att de enda ord jag växlar mellan är "BRAAA!! VAD DU ÖR DUKTIIIG!! SPÄNNANDE!!")



Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är nu klarlagt att du har en ytterst bra röst för djur! Min hund hoppade upp i soffan bredvid mig och spetsade öronen mot datorn när jag kollade på videon! :) När du sa "Duktig" så tittade han på mig och gav mig en puss! Haha

2010-10-22 @ 15:06:03
Postat av: Linda

Hahahaha! Nej vad roligt!! :D Vilken inverkan jag gjorde. Jag kanske borde spela in en skiva som alla djurägare kan ha. CD1, DUKTIG! CD2, FY!

2010-10-22 @ 18:03:50
URL: http://lindanixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0