CityGross ville ha mig!

JAG HAR FÅTT JOBB!!

Jag som har gått runt och mått så dåligt
över att jag trodde jag gjorde en dålig itnervju.
Jag tyckte att jag glömde bort mycket info om mig själv som kunde varit avgörande. Plus att jag senast pratade med Simon om det igår och han sa att det såg mörkt ut med tanke på att det gått mer än en vecka över tiden.

Idag har jag känt mig både nere och omotiverad över jobb, skola och livet. Mitt i alla eländiga tankar ringer Chefen och sa "jag ber om ursäkt för sent svar, men det har varit mycket strul ivägen. Jag vill bara säga att vi vill gärna ha dig här"

Jag blev så glad!
Jag ÄR så glad!

Imorgon börjar jag min första dag. Efter det torsdag och fredag.
Gud vad det här ska bli spännande!

Nu ska jag gå och handla något extra gott som jag ska överraska Simon med ikväll. Han har för övrigt klarat sin omtenta i Kemi och var nära ett VG (som är högskolans högsta poäng) vilket är ytterligare en sak att fira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0