Bus eller klementin?

Det knackade på dörren alldeles nyss.
Jag lagade mat så jag bad Simon öppna.
Utanför står tre små killar i halloweendräkter med masker de målat själva i papper och säger:
Bus eller godis!!

Vi har inget godis
säger Simon och sträcker fram en klementin.
Efter besvikna miner stänger Simon dörren.
Vi har visst godis! skriker jag från köket.
Jag tar det lilla godis vi har kvar som är vad en näve håller på ett ungefär.
Här, ni kan ta påsen och dela på det. Tyvärr var det det enda lilla godis vi hade kvar.
Vad fina ni är förresten!! Jättefina!
-Tack..du, du kan få den här
säger den minsta lilla killen och sträcker fram handen och ger mig klementinen.


Kommentarer
Postat av: malin

Haha söta pojkar du har hemma hos dig xD

Killarna här va av en annan sort. Emil va nästan för tjejig, han passade i den dräkten om man säger så hahaha. Att jag bara klarade av att sminka dom och ta kort förstår jag inte.. höll på att skratta ihjäl mig haha

2010-10-31 @ 22:50:04
URL: http://malinsofielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0