90-talshiphoparn' säger hej

TJAAAAAAAA!! Nittiotalshiphoparn' här va!
Idag har jag lyssnat på Petter i min freestyle och skolkat från plugge.
Efter det rökte jag ett par cigg utanför skolgårn'. Stog bredbent med halvkutad rygg och såg cool ut.
Sen spana jag in ett par shysta brudar. Gjorde balla balla på deras skinkor för att få lite uppmärksamhet.
Man lever farligt vetni!

Hehehe. ja.

När jag gick i mellanstadiet hade alla killarna i klassen hiphopbyxor och många hade den långa klassiska hiphopmössan, som var SÅ modern!! Känner någon igen stilen?
Killarna på högstadiet såg likadana ut, fast tuffare och farligare.

Balla-balla gjorde alla killarna på tjejerna efter att de kollat på serien "Bert", vilket gav oss tjejer en rolig sysselsättning. -Skvallra för lärarna vad pojkarna gjorde.

Vilka tider.


Coola hiphopare har coola ugglor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0