Vissa har säljet i blodet

Vad tråkigt, det går inte att lägga upp bilder här idag. Verkar vara strul med internet.

Istället för att visa min ring och ljuskrona jag köpte idag får jag väl berätta om något helt annat underhållande.

-FÖRSÄLJARE!

HA HA! Jag har en sådan harkärlek till dom.

Simon skulle titta på en tröja på Jack and Jones. Sist vi var där var expediten översocial och pratade om allt och inget och inledde vår konversation med -heeeeej!! läget?! vad har ni gjort i helgen då?!?!?! Och ett påklistrat jätteleende med plats för en banan på diagonalen.

Idag träffade vi expedit 1:s överman.
-HEEJ!! LÄGET MED ER?!?!?
-jo.. tack bra. hehe
-JAHA VAD HAR NI GJORT I HELGEN DÅ?!?!?!
-tagit det lugnt..? ja, typ det. he he..hee
-FAN VA NAJS!!! DET MÅSTE MAN GÖRA IBLAND ASSÅH!!!
-jo.. absolut!
-JAHA HAR NI SETT NÅGON BRA FILM I HELGEN DÅ?!?!?!?!
-hm.. njae? eh.. hehe.. jo, harry potter!
-ÅH FAN VA NAJS ASSÅH!!! VA DEN BRA?!?!? HÖRT DEN ÄR FETT BRA ASSÅH!!!!!!
-jo, den var bra. se den!

-DET ÄR EXTRAPRIS PÅ EN SÅN SKJORTA JAG HAR IDAG!! HÄR, VILKEN FÄRG VILL DU HA?!??
S: -ehm.. heh, blå kan jag testa.
-SEN MÅSTE DU BARA HA EN SÅN VIT TISHA UNDER SOM JAG HAR!!!

väl i provhytten:
-ASSÅH JAG TOG MIG FRIHETEN ATT HÄMTA EN KOFTA SOM DU KAN HA ÖVER SKJORTAN!!!!!
-jaha.. ja men. jaha okej? tack...

när kläderna är provade och tillbakahängda:
-DU, VI HAR SJUKT SNYGGA JEANS HÄR FÖR BARA 400 KR!!!!!! DU HÖRDE 400 KR!!!!! VILKEN FÄRG VILL DU HA?!?!??!


Jag trodde aldrig att någon skulle ha rätt potential att ha telefonsäljaryrket som sin "it"-grej, men den här killen har det. Han skulle kunna vara världens bästa och mest irriterande telesäljare!

Grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0