Tio saker du inte visste om mig

1. Jag heter Linda... heheheh ok. Skitkul.
Nejmen, När jag var liten hade jag väldigt ofta strumpbyxor eller mjukisbyxor på huvudet för att jag helt seriöst trodde att det såg ut som två långa flätor.................PiNsAmT.

2. Jag har ett födelsemärke på min rumpa som är perfekt format som ett hjärta.

3. Jag kollade på bolibompa fram tills dess att jag var 12 år..

4. Jag blir otroligt känslig när jag lyssnar på klassisk musik. Av någon anledning tänker jag på att de jag älskar dör och jag står där och lipar på begravningen, allt i slowmotion. Sen springer jag lite också eftersom allt ändå är i slowmotion.

5. HAHAHAHAHAHAHA okej, det här är pinsamt. Jag har helt seriöst gått runt och funderat på att kunna ALLT i nödfall Om ifall att en rymdvarelse skulle behöva en atletisk människa som hade kunnat bygga allt ifrån byggnader till 3G nät till att göra eld med lite pinnar och svamp. Men efter att ha sett filmen "The fourth kind" ångrade jag mig. Nu ska jag bli fet och ointresserad av hur världen är uppbyggd för att slippa.

6. Jag hatar att åka buss och tåg pga tävlingsmänniskan i mig. För att få en sittplats gäller djungelns lagar. Störst går först. Eftersom jag varken är störst eller först tar jag ofta efter de äldre härskapens grova tekniker. -Se jävligt butter ut och ha ingen som helst respekt alls för de som väntat längre än dig själv föratt gå på. Fast egentligen vet jag att det lönar sig att vara snäll för då får man sittplats. Det är bara det att jag inte lärt mig det ännu.

7. Jag kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig trott på tomten, inte ens när jag var en liten människa. Däremot trodde jag stenhårt på att det kunde dyka upp en dykare (HAHAH hajar ni, dyka-dykare, aaaaha..ok inte kul) ur toaletten medans jag satt där och nypa min rumpa.

8. Jag hatar lussebullar.

9. Jag HATAR spagetthi och köttfärssås. Jag tänker alltid på benpikor när jag ser köttfärssås. Tacoköttfärs går bra.

10. Egentligen är det jag som är turken på burken!








Kommentarer
Postat av: Myggis

HAHHAHAHA

HAHAHAHA



HAHAAHAHA!



2010-11-29 @ 22:46:20
Postat av: Jennifer

Jag har också ett födelsemärke rumpan! Fast det är perfekt format som en... cirkel. Och jag kollade på bolibompa tills jag va 13-14......

2010-11-30 @ 17:41:00
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: Malin

Men haha, 1 och 7 stämmer på mig också, mycket pinsamt. Haha jag ska sitta och skämmas lite över mig själv nu xD

2010-12-02 @ 08:30:45
URL: http://malinsofielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0