Tänk om...

Jag kom att tänka på en sak igår, om maffian.

Maffian, ett ultimat sätt att bli rik på genom att låna pengar som man ändå inte hinner lämna tillbaka vilket också ger en dödlig garanti.

Jag vet inte hur många mord jag har hört talas om där personer lånat pengar från dom och sedan blivit mördade av torpeder och ligger idag ingjutna i våra järnvägar. Eller okej, kanske rysslands.. men ändå.

Tänk om man var multimiljardär i smyg och behövde låna sådär en halv miljon för skojs skull av maffian. De lånar ut pengarna och kräver snabbt tillbaka dom annars får man betala med sitt liv.
Men INNAN maffian har hunnit kräva tillbaka pengarna så lämnar man tillbaka allt utan problem..?

Har det hänt?!?
Jag bara undrar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0